Josefine Goldstein

- Svenska

Kategori: Vardag

Jo jag lever till häften, sitter i skolan och har svenska nu och ska skriva om en okorrekt text och sätta in massa skiljetecken och ändra massa ord men fattar ingenting och får inte svar på mina frågor så jag skiter faktiskt i detta!! Vakna på otroligt dåligt humör och strees.. bra kombination va? Nej inte alls.. gick upp och sminka mig i min stress men stressa så mycket så jag peta in mascara borsten i ögat 2 gånger. Så jag fick sminka om mig, jag var ju inte tvungen men det är fredag.. måste va snygg hallå? Nej men åh bajs missa äta frukost hemma och missa bussen.. Fick åka med morsan och åka till morfar och äta frukost. Kom försent till engelska lektionen, men jobba även bra!

Nu är man på dåligt humör igen för att jag inte fattar och att ingen förklarar när man frågar så fuck it, I'm out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: