Josefine Goldstein

- Eh okej?

Kategori: Allmänt

Åh nu va det gjort!!!!!!! Nej jag skoja bara, ej en tatuering. MEN Jag ska faktiskt ha nått liknande när jag fyller 18 år, fast det är ju om 1 år och några månader..
Men igår då så tänkte jag att det är alltid lika kul och se om folk går på det, så lägger jag ut denna bild på facebook och folk gillade och verkade gå på det. Haha tyckte det var as kul TILLS.. Det kom 2 st och förstörde allt och absolut skulle markera att detta inte va en riktig och blalalal, blir så arg på sånna som bara kommer och förstör och ska försöka äga ut en eller typ att andra folk ska gillas deras kommentarer, ahh jag vette fan men det typ kändes som dom menade så på facebook, SÅ JÄVLA COOLA!!!!. Hahah vad elak jag men who cares? Gillar ej folk som kommr och förstör ett skämt!
Men det var ganska många som gick på den, kul ändå^^ synd bara att det bev försrört.. men K BRY på alla folk som bara åh.. Inte tål skämt eller sånna som förstör!
Nej nu ska jag tralla vidare eller nått, vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: