Josefine Goldstein

- Today.

Kategori: Vardag

Okej, denna dag.. Ehm både upp och ner kan man väl säga! Hade värsta planerna att blogga mycket idag men nej det blev ju inte så. Var och bada/simma idag med kusin, mamma, lillbrorsan och lillsyrran, jag och Anaq hade tänkt att simma. Men eftersom jag är sjuk så klarade jag bara 6 längder och var hur anfodd som hellst och det brukar jag inte vara. Har inte tränat på nästan 2 veckor heller.. Så man märker ju att man måste träna för att hålla flåset uppe!

Mycket text det blir.. Men lite till bara.

Åkte hem till Anaq och var där en stund, sen drog jag upp till tanum för det skulle vara nattöppet i bhallen, ville på nått sätt stanna där hela natten. Men eftersom jag ska till gbg imorn så går det ju ej.. Aja snart måste jag försöka sova. Upp tidigt..
Puss bitches!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: