Josefine Goldstein

- Skriver här..

Kategori: Vardag

Är så himla trött och dåöig på rubriker måste jag säga! Kan sitta bra länge och fundera ut på vad jag ska ha för rubrik, helt sjukt! Kom hem för en stund sen efter ett svettigt men otroligt kul Zumba pass! Har nog inte rört mig så mycket som jag gjorde idag på vet inte hur länge.. Eftersom jag har vart ganska lat av mig dom senaste åren efter jag la ner min träning så har jag äntligen lyckats komma igång igen! Och det känns verkligen som jag har skakat bort typ 50 kilo, heeeelt otoligt!
Har även spenderat min dag på min älskade praktik plats med massa underbara barn! Så sjukt kul att vara där, vilket jag inte trodde från början men har ändrat uppfattningen totalt! Nej nu ska jag dricka upp min smoothie och chilla på livet, HÖRS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: