Josefine Goldstein

- Right know

Kategori: Vardag

Right know, right here nananan nej nu ska jag inte skriva en låt text här! KOm hem från träningen för ett tag sen, skulle gå på zumba men det var en annan instruktör där som var hur dålig som hellst.. så jag och Fanny (som jag gymma med) gick därifrån. Stackars Fanny som var där första gången så blir det en dålig och tråkig zumba instruktör.. så vi fick gå ut och gymma lite istället.

Ja just nu då.. jaa jag sitter vid datan och planerar morgondagen med träningen och sånt, sitter och chattar på facebook och skriver träningsdagbok. Snart ska jag nog hoppa in i duschen hade jag tänkt. Sitter och snackar skype med Anders föresten för han hjälper mig med photoshop! Nej nu har jag inget och säga mer skriver lite senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: