Josefine Goldstein

- Lugn fredag & ny diet!

Kategori: Vardag

Heej, sitter nere i grebbestad på fritidsgården och ska bara ta det lugnt idag. Blev inget Göteborg i helgen för pappsen är sjuk, lugn dag i skolan, otroligt skönt! Så fort Helen kommer tillbaka så ska hon hjälpa mig med lite saker som måste in i Barn&Fritid. Tittade nyss över min portfolio och ni som undrar vad det är så kan jag kolla vilka uppgifter som är färdig rättade och vilka som är lästa eller om jag behöver komplitera. Och det ser otroligt bra ut, vilket är härligt att se!
Har börjat på en ny diet nu också, vilket innebär att jag ska inte äta så mycket kolhydrater och sluta äta vitt bröd och inte socker och sådär. Från början ville jag inte äta kolhydrater alls men min idrotts lärare och min kompis som kör på samma diet och dom sa att jag måste äta lite kolhydrater så aja. Nej nu börjar jag låta som värsta extrema människan.. nej nu får jag försöka plugga lite!

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: