Josefine Goldstein

- Är man inte snygg?

Kategori: Vardag


Är man inte snygg eller? Hahah dog nästan när jag fick se bilden i tidiningen. För er som undrar så va jag, jossa (närmast kameran) madde ( efter mig) och felicia ( längst bort) och gymma när tidningen var där och då ville hon som skrev artikeln att vi skulle vara med. Japp så här är jag när jag springer då.. visst är man snygg? Andra gången jag är med i tidningen nu där jag springer.. 
Annars har jag nästan nyss kommit hem från praktiken, skulle egentligen tränat och solat efter men har haft migrän hela dagen så kände inte att orken fanns där. Så imorgon blir det hård träning och även Zumba och solning, snart är det mat äntligen!! Går runt och är hungrig hela tiden typ.. Sen hoppas jag att mamma har handlat in så att jag kan göra smoothie!
Nej nu ska jag ta och greja med läxor, hör av mig sen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: