Josefine Goldstein

- Det är måndag

Kategori: Allmänt

Och jag är hur seg som hellst.. Nej jag är inte seg utan grymt trött!! Mår inte alls bra, men då är det ju som vanligt då? Det är ju det ända jag skriver här på bloggen typ. Nej nu ska jag inte vara sådan!

Det är måndag, har varit på praktik fast inte så länge som jag brukar. Eftersom det var APT möte idag i 2 timmar så fick jag gå 2 timmar tidigare och sedan komma tillbaks när mötet börja. Under dom timmarna hjälpta jag Jossa i stallet. Nu sitter jag hemma och typ deppar sönder, haha nej inte riktigt faktiskt!! Men håller på att fixa lite bilder, och även fixa en ny men super duper enkel header!! Bör också gå ner och äta men har typ ingen apitit längre för mat.. heltt stört.. jajajaja, måste plugga också.. ussssssssch orkar inte.. skriver sen MÅSTE ÄTAAAAAA!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: