Josefine Goldstein

- Bra dag!

Kategori: Vardag

Har haft en otroligt bra dag idag!! Vart hos polisen på studiebesök vilket va hur kul som hellst! Kände verkligen att jag behövde en ledig dag från skolan samtidigt.
Eftersom jag vill få in mer bilder från min vardag in till bloggen, så försöker jag att ta så mycket bilder som möjligt nu! Så här kommer en del av min dag/vardag!

Efter ett polis besök hjälpte jag kära morfar att handla!

Chillar bra lugnt på ICA yää!
Min "sportbil" från morfar!
Fick besök hemma, då blev det tack :)
Sen glass!
Nu ligger jag stupad i sängen med ont i halsen och huvudvärk.. Imorn är det fredag och då börjar lovet, shohohoh!

Kommentarer

  • Ella och Josefin säger:

    Jätefin blogg!

    jag får inte lov förens om en Vecka!;)

    Kram

    2012-02-17 | 16:20:34
    Bloggadress: http://josefinoella.blogg.se/

Kommentera inlägget här: