Josefine Goldstein

-Ny jacka!!

Kategori:

Hejhopp gummisnopp!! :)
Idag har jag hunnit med ganska mycket, helt otroligt! Har hunnit att vara på praktiken en stund alltid lika kul som vanligt! Hann bara vara där i typ 2 timmar för då skulle jag tralla upp till skolan och åka med Kim, Catharina och Johanna till Hamburgsund för att vara med och informera om Futura, alltså det gymnasiet jag går på!! och många fler. Gick otroligt bra faktiskt!!
Sen efter skolan så skulle jag och mamma iväg till Strömstad för att gå på "ansikts spa" när vi väl kommer dit så har tydligen dom i kassan gjort nått fel så dom trodde att vi hade tid nästa vecka.. besvikna mamma och jag fick gå igen.
Nu känner jag att detta blir en sån dära lång text som ingen orkar läsa, men synd för er att ni missar spännande saker!
Vi tog en sväng till Team sportia och bara kikade på vinterjacka till mig eftersom min fjädrar så mycket så den förstör mina kläder.. det sluta med att jag gick ut med en ny vinterjacka och 2 par mjukis byxor och en munkjacka :D

bra avslutningen på dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: