Josefine Goldstein

- Grejar!

Kategori:

Har verkligen pysslat och grejat hela helgen nu, först blev det ju julpyssel med kusin Anaq och hon har ju även pysslat med mina naglar. 

Kom hem för några timmar sen och det var tänkt att jag skulle sätta mig och plugga, men så bra gick det. Fick bara en kick utav att jag skulle ändra om på rummet pga min hylla som jag snart ska få! Sen har jag fastnat vid facebook ganska hårt.. så nu snart måsste jag verkligen sätta igång med min fakta uppstas om drogmissbruk.
Från en sak till en annan så skulle jag använda min system kamera nu, men den vill inte ge klara bilder när man ska zooma och den har aldrig vart sån så nått har hänt med den. Det tråkiga va att jag va snäll och låna ut den till en och sa att om den går sönder så får du betala och blalala, och när man får tillbaks den då så funkar den inte som den ska.. känner mig ganska eller inte ganska är väldigt väldigt besviken!!

Är det någon som kanske vet en inställning eller så som kan hjälpa? har försökt med allt..
Nikon D3000

Kommentarer


Kommentera inlägget här: