Josefine Goldstein

-Ett gott skratt förlänger livet!

Kategori:




Kategori, Ett gott skratt förlänger livet! kände att det kan behövas, i denna kategori tänker jag berätta om sjuka random saker som ploppar upp på facebook eller twitter eller vart som hellst! Men även också dom roliga stunderna som jag inte kommer glömma och även saker som gör mig glad.

Bilden då! Min älskade kompis Bianka la upp en status på sin logg som jag gilla, och då skulle hon skriva i min logg om vad som ör bäst och vad som är sämst med mig. Ni servad jg fick för svar. Dog nässtan av skratt när jag läste detta..
kanske ingen som fattar sig på den humorn som Bianka kommer med, men ahh herregud, kan inte sluta skratta med den bruden, älskar henne haha!! Kika in i hennes blogg också som jag länka!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: