Josefine Goldstein

- Idol, Jonathan och Ikea!!

Kategori: Allmänt

Förlåt för att jag inte har bloggat i helgen men har inte orkat. Däremot har jag hunnit med ganska mycket! Har firat en kompis förskott som fyller år idag Grattis Sara :)
Har även hunnit med öppet hus för Tanums Gymnasium! Efter det öppna huset så åkte jag till Göteborg eftersom det var lördag och Idol skulle ju vara där!!!
Träffade Jonathan och kolla runt på stan en stund, och vi köpte aldrig glasögona på bilden. Åkte hem till han och sen hade vi så himla tråkigt så vi åkte in till stan igen och roa oss.
Sen idag då så åkte jag till Ikea och mötte mamma och sprang runt lite och fick med oss lite saker, bilden på alla saker det är första rundan, tog nämligen en runda till inne på Ikea!
När jag kom hem var det bara att sätta igång och packa upp och börja skruva och ha sig och såhär blev resultaten på dom 2 sista bilderna som ni ser!
Puss på er!!

Kommentarer

  • TOVA ♥ säger:

    fiin heeader ;) ♥ var gärna med i min tävling "veckans knas blogg" ♥

    2011-12-05 | 14:39:41
    Bloggadress: http://knasigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här: