Josefine Goldstein

- Äntligen fredag!!

Kategori:

Äntligen är det fredag!! Fick sluta 2 timmar tidigare idag i skolan också ännu bättre ju!!
Idag så ska Bella fixa naglar hos min kusin Anaq, besök gärna hennes nagelblogg :) Vi sitter redan här nu och fixar eller anaq fixar ju jag sitter och kollar in i datan skrämen och skriver här och nästan somnar..
Känner att jag har börjat få en bloggtorka.. kul kul, aja idag så har iallafall jag, Bella o,ch Jossa och våran lärare Regina och hennes dotter vart och hållt i pyssel på öppna förskolan, mycket kul och mysigt!! Innan vi skulle åka så fick jag, jossa och bella var sin chokladhjärt ask, hur gulligt som hellst av dom, så vi antog att dom tyckte att edt gick bra och det är ju super!
Nej nu ska jag spela sims!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: